Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Oι 50 αγαπημένες μου τηλεοπτικές σειρές


Αυτές είναι οι 50 αγαπημένες μου τηλεοπτικές σειρές χωρίς προτεραιότητα. Αυτές που απόλαυσα σε κάποια στιγμή στην ζωή μου . Enjoy!!!

Space 1999
Star Trek
Happy Days
The Cosby Show
The Avengers
Seinfeld
The X-Files
Little House on the Prairie
Bonanza
Frasier
Columbo
Alfred Hitchcock Presents
Dallas
Friends
Married... With Children
The Bob Newhart Show
Gunsmoke
Charlie's Angels
Beverly Hills 90210
The Odd Couple
Taxi
Murphy Brown
Remington Steele
Knight Rider
Mork & Mindy
The Office
Lost
How I met your mother
The Fawlty Towers
Keeping Up Appearances
Never The Twain
Roots
Bionic woman
24
Tales of the unexpected
Grizzly Adams
The Dukes of Hazzard
Sex and the City
Kung Fu
Everybody Loves Raymond
The Saint
Police woman
Prison Break
Rich Man Poor Man (1976)
Thorn Birds
My Name is Earl
Heroes
I am Alan Patridge
Fresh Fields & French Fields

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εχουμε και λεμε:
- Thunderbirds (βρεφικη τρελλα)
- I dream of Jeannie (Αστροναυτη,αγαπη μου)
- The Waltons (Καληνυχτα,Τζον Μποϋ)
- Lassie (Το πρωτο μας σκυλι ηταν "Λασσυ".Πσσσ,τι κολεϊ και χαζα!)
- Hawaii five-O ("Με τον Στηβ ΜακΓκαρετ πρωταγωνιστηηηη!!!".Οταν στο αξεχαστο 'score' μπηκαν ελλ.στιχοι!)
- The Persuaders (Ο λορδος Ρ.Μουρ,και ο Αμερικανος πλεϊμποϋ Τ.Κερτις.Εξισου αξεχαστο score του John Barry)
- Honey West (Ο πρωτος τηλεοπτικος ερως του αδελφου μου.Χι!Χι!)
- Hart to Hart (Οταν οι πλουσιοι ειναι ΚΑΙ ωραιοι ΚΑΙ εξυπνοι)
- Laverne & Shirley (Η ηλιθια και η πανηλιθια!)
- Cagney & Lacey (Γυναικες ντεντεκτιβ,πολυ cool)
- Starsky & Hutch (Αντρες ντεντεκτιβ πολυ cool)
- Three's Company (Συγκατοικοι ειμαστε ολοι στην τρελλα)
- Hill Street Blues (Οταν οι Αμερικανοι αστυνομικοι εβγαιναν στους δρομους,και 'βρωμιζονταν' παντοιοτροπως)
- M*A*S*H* (Πώς λεμε 'Λουφα και Παραλλαγη';Κ α μ ι α σχεση!)
- CHiPs (Ερικ Εστραντα,μη γελας!Μας τυφλωσες πουλακι μουουου!)
- That's Incredible! (Δεν ηταν σηριαλ,αλλα το βλεπαμε μανιωδως)
- Moonlighting ("ΜΠΑΑΑΜ!".Πορτα που κλεινει εναλλαξ στα μουτρα του Ντεϊβιντ ή της Μαντυ)
- Brideshead Revisited (Jeremy Irons.Ερως δικος μου.Παντοτινος!)
- Der Zauberberg (Μαγικο Βουνο.Εδω πεφτουμε σε βαρια κουλτουρα.)
- ER (Ειμαι ER freak,τ' ομολογω!)
- Queer As Folk (Οταν η αμερικανικη τηλεοραση εχει κεφια!)
- Six Feet Under (Οταν η αμερικανικη τηλεοραση εχει α-π-ι-σ-τ-ε-υ-τ-α κεφια!!)

Συν,το 90% των σειρων που 'ανεβασες' κι εσυ. Μηπως εχουμε δει ΠΟΛΛΗ τηλεοραση;

-ΑΤΠ-

Ανώνυμος είπε...

Μου φαίνεται ότι τελικά οι 42 θα γίνουν 50 και…. Thanks ΑΤΠ. Πάντα καταπληκτική και μοναδική. Τελικά έχουμε δει Πολλή τηλεόραση. Έχεις δίκιο.

Ανώνυμος είπε...

Μου φαίνεται ότι τελικά οι 42 θα γίνουν 50 και…. Thanks ΑΤΠ. Πάντα καταπληκτική και μοναδική. Τελικά έχουμε δει Πολλή τηλεόραση. Έχεις δίκιο.